SOFA ROZKŁADANA Z FUNKCJĄ SPANIA - LUX 3 - TKANINY I KOLORY DO WYBORU

SOFA ROZKŁADANA Z FUNKCJĄ SPANIA - LUX 3 - TKANINY I KOLORY DO WYBORU
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-1 101,00 zł
Raty 0%
Wysyłka 0zł
Bezpieczne zakupy
2 lata gwarancji
3 100,00 zł
Aktualna cena: 1 999,00 zł
14 DNI
8 osób kupiło już ten produkt
Oszczędzasz 1 101,00 zł

Do naszej oferty wprowadziliśmy atrakcyjne meble wypoczynkowe o nazwie LUX. Do zaoferowania mamy sofę 3 osobową rozkładaną z funkcją spania - jej największą zaletą jest właśnie to, że podczas dnia jest zwykłą sofą idealną do obejrzenia filmu w telewizji wraz z rodziną, a w razie potrzeby przenocowania gości w kilku prostych krokach zamienia się go w wygodne łóżko dla dwóch osób. Idealnie ona pasuje do ciasnych mieszkań czy na działkę do domku letniskowego gdzie każde miejsce jest na wagę złota - choć swoim designem również zachęca do wykorzystania nawet w większym domu gdzie po prostu będzie pasowała do innych mebli zachowując we wnętrzu harmonię i prostotę.

PRODUKCJA NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE, CZAS REALIZACJI 14 DNI

OPIS PRODUKTU

Przedmiotem sprzedaży jest wygodna i użyteczna sofa rozkładana z funkcją spania model LUX 3

WYMIARY SOFY

  • wysokość sofy: 83 cm
  • wysokość siedziska: 42 cm
  • szerokość całkowita: 160 cm
  • długość całkowita: 96 cm
  • powierzchnia spania: 196 x 132 cm

SPECYFIKACJA MEBLA

  • Rama drewniana i pojemnik płyta wiórowa laminowana
  • łatwy system rozkładania automat AMER
  • sprężyna falista
  • pianka wysokiej jakości T25 pierwszego gatunku
  • dodatkowo elementy oparciowe oraz siedzisko wyprofilowane formatkami pianki
  • tkaniny wysokiej jakości, wiele kolorów do wyboru poniżej
  • stopki drewniane
  • wygodne wysokie siedzisko
  • pojemnik na pościel oraz funkcja spania

WYKOŃCZENIE

Jest kilka tkanin w tym wiele różnych kolorów do wyboru poniżej. Przy składaniu zamówienia prosimy wpisać w uwagach wybrany kolor i tkaninę.

   MAGIC VELVET 1.jpg MAGIC VELVET 2.jpg

Kliknij w link jeżeli chcesz zobaczyć powiększenie tkanin:

  1. SOLO
  2. VELUTTO
  3. ITAKA
  4. MAGIC VELVET 1
  5. MAGIC VELVET 2

S-LUX-3
100 szt.
Parametry techniczne
Model
LUX 3
Kolor
Do wyboru
Obicie
Do wyboru
Wymiar
83 cm x 96 cm x 160 cm
Stan
Nowy
Darmowa wysyłka
Tak (przy płatności z góry)

Gwarancja towaru: 24 miesiące dla klienta będącego konsumentem

Ten towar objęty jest gwarancją Producenta wynoszącą aż 24 miesiące. Produkt jest fabrycznie nowy i przed wysyłką poddawany zostaje skrupulatnej kontroli. Gwarancja
obejmuje wady materiałowe i fabryczne. Nie obejmuje natomiast części produktu ulegających naturalnemu zużyciu. Gwarancja wygasa w razie niewłaściwego użycia,
przeróbki i konserwacji, a także w razie niezgodnego z instrukcją montażu zakupionego produktu.

 

Wysyłka towaru

Starając się sprostać najwyższym standardom, dostawę towaru powierzamy firmie zewnętrznej specjalizującej się w dostawie towaru na terenie całego kraju.

Wysyłka towaru odbywa się z magazynu zlokalizowanego w siedzibie firmy i możliwa jest na terenie Polski. Czas wysyłki może być krótszy, o ile zostało to zaznaczone w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia. Gdy zamówisz produkty o różnych terminach dostawy, za właściwy należy uważać najdłuższy podany termin.

W przypadku gdy zdecydujesz się na „płatność z góry” - początek biegu terminu dostawy zaczyna się od dnia uznania rachunku bankowego lub Naszego rachunku rozliczeniowego
W przypadku gdy zdecydujesz się na „płatność przy odbiorze towaru” – bieg terminu dostawy zaczyna się od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
Gdy zdecydujesz się na płatność za towar w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Nas przez bank o zawarciu z Tobą umowy kredytowej
W przypadku odbioru osobistego – produkt będzie gotowy do odbioru do 1 dnia roboczego, chyba że w opisie lub w trakcie składania zamówienia podany zostanie krótszy termin. O gotowości produktu do odbioru zostaniesz dodatkowo poinformowany.

Zakupiony przez Państwa towar jest solidnie zapakowany przez naszych magazynierów i przekazany firmie kurierskiej. Termin przekazania mogą Państwo sprawdzić na karcie produktu w polu "WYSYŁKA W ... dni".

Kurier dostarcza do Państwa towar do pierwszego zadaszonego pomieszczenia(np. klatka schodowa). Kurier nie ma obowiązku wnoszenia go, rozpakowywania czy ustawiania we wskazane miejsce.

Jeżeli z jakiejś uzasadnionej przyczyny, po dokonaniu zakupu w naszym sklepie internetowym, stwierdza Państwo że chcą zrezygnować z nabytego właśnie towaru, naturalnie istnieje taka możliwość. Na skorzystanie z takiego prawa mają Państwo czas do 30 dni od czasu dostarczenia zakupionych przedmiotów. Warunkiem jest aby towar był nie używany, przedłożenie dowodu zakupu oraz dostarczenie nam odpowiedniego formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W takiej sytuacji niezbędne jest również oryginalne opakowanie zakupionego przedmiotu. W przypadku nie dotrzymania warunków zwrotu zastrzegamy sobie prawo do wypłacenia nie pełnej kwoty uiszczonej za zakupione przedmioty.

Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi który nie zastosował się do warunków zwrotu towaru.

Towar zwracany do naszego sklepu, należy starannie zapakować tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jest to OBOWIĄZEK nadawcy przesyłki. W przypadku gdy klient nie zabezpieczy towaru właściwie, a ten wróci do Nas w naruszonym stanie również zastrzegamy sobie prawo do nie wypłacenia pełnej kwoty za zakup przedmiotu bądź nie wypłacimy jej wcale a klientowi przedłożymy PROTOKÓŁ USZKODZENIA TOWARU sporządzony z kurierem doręczającym przesyłkę. W takiej sytuacji klient na własna rękę będzie musiał ubiegać się od firmy realizującej dostawę zwrotu pieniędzy za towar.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na podany przez Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta będą mieli Państwo dostęp do wszelkich informacji o swoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach, a zatem statusie, zawartości, podanych adresach itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożonym zamówieniu otrzymają Państwo na adres mailowy informacje z linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od wagi i ilości zamawianych przez Państwa produktów, a także wybranej formy płatności i własnych preferencji, mogą Państwo wybrać jedną z następujących form dostawy:

  • firma kurierska,

  • odbiór osobisty.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznają Państwo po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy przesyłki oraz metody płatności - w podsumowaniu pojawi się dokładna wartość do zapłaty. W zależności od formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od zera do kilkunastu złotych.

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, mogą wybrać Państwo jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,

  • płatność za pobraniem,

  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, zamówienie można odebrać w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Kołłątaja 5, 46-203 Kluczbork, godziny pracy punktu znajdą Państwo w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie będą poniesione dodatkowe koszty.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny i nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty można otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi należy wybrać opcję „firma” i podać dane do faktury. Informację na temat chęci otrzymania faktury VAT prosimy umieścić w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, należy zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Można modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania ich zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o jak najszybszy kontakt - najlepiej telefonicznie: 731 048 805.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Tak jak wspominaliśmy wyżej, swoje zamówienie mogą Państwo anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest już niemożliwe. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny: 731 048 805.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, możesz poprosić pracownika sklepu o numer listu przewozowego twojego zamówienia, oraz adres strony do śledzenia przesyłek.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdą Państwo w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 731 048 805.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony oraz musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością